Omsorg for dig
Det giver ro i maven, at vide, at man er i trygge hænder. Hænder, der ved, hvad de gør, og som vil dig det bedste. Sådan er det hos dinTANDLÆGE Jelling.
Vi kunne fortælle dig, at vi er blandt de mest veluddannede i branchen. At vi har de mest loyale patienter og tilfredse medarbejdere. Men vi vil hellere fortælle dig, hvad der egentlig driver os: Det er vores omsorg for dig.
Uden omsorgen ville vores ISO 9001 certificering, markedets nyeste teknologi og branchens mest ambitiøse efteruddannelsesprogram bare være de golde teknikaliteter.
Vi ved, at tænder også har følelser. Det handler om dig og dit velbefindende.
Afbud
Vi forventer, at du giver besked i god tid, hvis du melder afbud til aftalte tider. Dette giver os de bedste betingelser for at give tiden til en anden patient, der måske er i nød.
Udeblivelser
Møder du ikke op til en aftalt tid, har vi ret til et honorar fastsat af den offentlige Sygesikring og Tandlægeforeningen. Da der er betydelige omkostninger ved "tom stol", vil du modtage en regning på udeblivelse fra aftalt tid. Sene eller gentagne afbud vil blive betragtet som udeblivelser.
Forsinkelse
Det er klinikkens politik, at smertepatienter skal gøres smertefrie samme dag som ved henvendelse. Akutte patienter kan være årsag til, at vores tidsplan kan skride. Patienter med bookede tider kan derfor opleve lidt forsinkelse. Vi beder om forståelse for dette. Du kunne jo selv engang få brug for akut smertebehandling. Er vi meget forsinkede, prøver vi, så vidt muligt, at orientere dig på forhånd.
Betalingsbetingelser
I henhold til overenskomsten mellem Danske Regioner og Dansk Tandlægeforening, er vore priser baseret på kontant betaling. Vi modtager Dankort og kontanter.
Ved større tandbehandlinger kan vi gennem samarbejde mellem dinTANDLÆGE og SparXpres tilbyde finansiering af din tandbehandling.
Hør nærmere herom i vores reception eller